Eurofacts toimi vuosina 2016–2023 ensiluokkaisista ääniratkaisuistaan tunnetun yhdysvaltalaisen Bosen paikallisena PR-toimistona Suomessa. Tuimme Bosea pitkäjänteisessä brändin rakentamisessa ja erityisesti ansaitun medianäkyvyyden luomisessa yhteistyössä kansainvälisen FleishmanHillard-verkostomme kanssa. Monivuotisen yhteistyön tuloksena Bosella on vahva asema markkinoilla, myönteinen julkisuuskuva ja erinomaiset suhteet erityisesti teknologia- ja lifestyle -toimituksiin.
Mediasuhteet
Eurofacts vastasi Bosen viestinnästä ja mediasuhteista Suomessa vuosina 2016–2023. Huolehdimme brändin tunnettuuden lisäämisestä, mediasuhteiden luomisesta ja ylläpitämisestä. Toimimme asiakkaan tiedottajana. Laadimme ja ylläpidimme mediarekisteriä ja uutishuonetta. Koordinoimme testilaitelainoja ja tuotearvosteluja maailmanlaajuisten tuotelanseerausten yhteydessä.
Viestinnän tuki ja sisällöntuotanto
Toteutimme Bosen viestintää Suomessa suomen kielellä osana kansainvälistä viestintäorganisaatiota. Lokalisoimme ja kirjoitimme suurenmäärän tiedotteita ja uutisia ymmärrettävään ja kohderyhmää kiinnostavaan muotoon.
Mediamonitorointi
Eurofacts seurasi järjestelmällisesti Bosea koskevaa uutisointia ja raportoi säännöllisesti työn tuloksista.